سوالات متداول

دوست عزیز پرهلو، لطفاً لینک‌های مربوط به چگونگی ثبت سفارش، رویه ارسال کالا و نیز شرایط بازگرداندن کالا را هم مطالعه بفرمایید.

برخی سوالات و دغدغه‌های شما عزیزان:

با خواندن توضیحات هر محصول که در ذیل آن نوشته شده، بهترین انتخاب را خواهید داشت.

معمولا مأموران پست در صورت عدم حضور شما؛ با تلفنی که موقع ثبت سفارش اعلام کردید، تماس خواهند گرفت و می‌توانید با ایشان هماهنگ شوید که کالا را به همسایه نیز تحویل دهند. ولی فرآیند اداری پست اینگونه است که

کالا به پست منطقه برگشت می‌خورد و یک بار دیگر ارسال می‌شود؛ چنانچه باز هم در محل حضور نداشته باشید، باید خودتان به اداره پست منطقه خود مراجعه کرده و مرسوله را دریافت کنید.

دوست خوبم، البته با کد رهگیری مرسوله می‌توانید زمان حدودی تحویل کالا را تخمین بزنید و یا بعد از تحویل مرسوله به مأمور پست، با ایشان در تماس باشید (معمولا در سامانه رهگیری مرسوله، بعد از تحویل کالا به مأمور پست، نام و شماره تلفن ایشان قابل مشاهده است).

چنانچه سوال دیگری در ذهن شماست، لطفاً از طریق گزینه چت آنلاین که در پایین و گوشه سمت چپ همه صفحات سایت قایل ملاحظه است، اقدام بفرمایید و یا به صفحه «تماس با ما» بروید.

منتظر پیام‌ها و نظرات ارزشمندتان هستیم.